ارائه خدمات حسابداری و حسابرسی

مجموعه خدمات مالی( حسابداری) تخصصی ما به طیف وسیع مشتریان، از صاحبان مشاغل تا توسعه‌دهندگان تجاری ( شرکت ها) پاسخ می‌دهد.

حسابداری خدماتی

شرکت های خدماتی، مجموعه های هستند که آثار فعالیتی آن ها ملموس نبوده و در قالب یک کالا عرضه نمی گردد. به عنوان مثال آموزشگاه های موسیقی، تعمیرگاه های مجاز، شرکت های حسابداری، مجموعه های انبارداری ، شرکت های حمل و نقل و ترابری و هزاران مثال دیگر اشخاصی حقیقی و حقوقی هستند که بدون ارائه محصولی فیزیکی به فعالیت اقتصادی می پردازند، لذا بی دلیل نیست که کار اینگونه مجموعه ها برای شناساندن خود به عموم مردم یا مشتریان بالقوه خود دشوارتر از مجموعه های بازرگانی می باشد.

حسابداری بازرگانی

شرکت بازرگانی به شرکتی گفته می‌شود که کالایی را بدون آنکه در تولید آن نقشی داشته باشد خریده و یا از کشوری وارد کرده و بدون ایجاد هیچ تغییری آن را روانه بازار و به فروش برساند.

فرآیند تجارت عمده فروشان و حتی خرده فروشان نوعی فعالیت بازرگانی محسوب شده و نیازمند حسابداری بازرگانی و فهم اصول آن است. خرید و فروش کالا درشرکتهای بازرگانی به صورت خرید نسیه ، فروش نقدی و فروش نسیه امکان پذیر است.

حسابداری تولیدی

کی از مهم‌ترین بخش‌های مالی یک تولیدی است که نیاز است به آن توجه ویژه شود. از ابتدای چرخه تولید یعنی تهیه مواد اولیه مورد نیاز تا فروش کالای نهایی این نوع از حسابداری خود را نشان می‌دهد و می‌تواند یک برآورد دقیق مالی را ارائه دهد.

به علت استفاده زیاد از این شاخه از حسابداری و اهمیت بالایی که برای آن در نظر گرفته می‌شود، در ادامه این‌ مقاله صفر تا صد حسابداری تولیدی را در نظر گرفته‌ایم و به تمامی مسائل پیرامون آن خواهیم پرداخت.

مشاوره

چرا به مشاوره مالیاتی (Tax advice) نیاز دارید؟

شما به عنوان صاحب کسب و کار به احتمال صد در صد در حال مبارزه با غول مالیات و طی کردن هفت خوان آن می‌باشید. داشتن یک مشاور مالیاتی خوب در این مسیر، به شما کمک می‌کند تا از جرائم مالیاتی سنگین در امان بمانید و از تخفیف‌ها و معافیت‌های آن استفاده کنید.

مدیریت پروژه

حسابداری پروژه یکی از روش های حسابداری است که منافع مالی و هزینه های یک پروژه را بررسی و ثبت می کند. این نوع حسابداری باعث می شود صاحبان پروژه و پیامدهای ناشی از تکمیل برخی از پروژه ها را متوجه شوند و در صورت سودآوری، اقدام به تکمیل آن کنند. به طور کلی حسابداری پروژه‌ای کاربرد زیادی در تعیین سودآوری مالی و هزینه ها، زمان، مواد اولیه و تجهیزات ویژه هر فعالیت پروژه ای را دارد

راه‌حل‌ها

استفاده از کارشناسان مالی
مشاوران مالی و مالیاتی

فایل های مورد نیاز در حسابداری

فرم فاکتور داخلی

فرم تفکیک هزینه

خدمات ارائه شده توسط idpa

  • ارائه کلیه خدمات حسابداری و حسابرسی
  • سامانه مودیان مالیاتی
  • گزارشات فصلی برابر ماده 169 ق م م
  • اظهارنامه مالیات بر عملکرد
  • اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

Aghah Data Processing Accounting Institute

میهن دوست

موسسه حسابداری داده پردازش آگاه

به بیش از 100 مشترک بپیوندید

در جریان هر چیزی که باید بدانید باشید.